demioz Hımm, hani diyorlar ya ilk hamilelikte nişan ve su geldikten sonra epey vaktiniz var korkmayın, acele etmeyin doğum hemen olmaz, ikinci, üçüncü hamilelikte peşpeşe nişan, su ve doğum süreci olur diye, o yüzden merak ettim.. Ama maşallah sizin bekleme süreci olmamış uzun uzun, demek ki kişiye göre değişir bu durumda, ilk diye illa ki doğum çabuk başlamayacak diye birşey yokmuş.. 🤲🏻🤲🏻🤲🏻♥️♥️♥️🧿🧿🧿