Merhaba kızlar hayatımda ilk defa başıma geliyor reglim 14 gün geçti test yapıyorum negatif kan verdim 6 gün geçtiğinde yine negatif cuma günü tekrar kan vericem ama korkuyorum negatif görmekten sizce geç döllenme olmuş olabilirmi birde ara ara regli olacakmışım gibi ağrılarım oluyor bazende yerleşme ağrılarına benzer oluyor kafam iyice karıştı