Sabihak Hanımlar hemşireye bebek için ilk önce hangi kıyafetleri verdiniz vereceksiniz illa onlu hastane çıkışı mı olmalı
HamzaMoms Sabihak bende burda bekliyim merak ettim biz bir tane tulum vermeyi dusunduk hani kusarsa sıcarsa pislenir diye daha sonra odada hastane cıkısını giydirir resim çekiliriz dedik ama bilemiyorum hala kararsızım
Sevval_nur Sabihak ben 10 lu almadım 5 li var 2 tane birisini vericem altına da çıtçıtlı battaniyeyi de ayrı aldım ama ilk bebeğim bende bilmiyorum fark eder mi ki ne verirsen onu giydiriyorlar yani🤷🏻♀️
Ay80 Sabihak canım ben kızımda alt üst takim verdim zıbın verdim eldiven çorap şapka bez kundak yapmak için ayriyeten bebek kundağı bez battaniye verdim birde ağız mendili verdim bunlar yetiyor
A-F-B ben daha dogurmadım ama zıbın eldiven şapka tulum battaniye veririz bide bebek bezi herhalde tabi daha detaylı bilenler bizi aydınlatsın😌
Aminesare yaptırdığım süslü hastane çıkışını değil daha sade bir takım ayarladım hemşireye vereceğim de de zıbın tulum bez şapka eldiven battaniye hazırladım
Nino Ne giydircekseninz onu verin diyorlar senin zevkine kalmış.5 li ya da 10 lu nasıl istersen battanye çorap zıbın şapka falan işte ama bezi orda takıyorlar özelde bnm öyle oldu