Kizlar gobegimin arkasinda bir batma hisdediyorum 2 gundur. Yatarken kalkarken is yaparken surekli agriyor. Doktoruma gitmem icin 3 hafta var daha. Yasayan veya nedenini bilen var midir tedirgin oldum biraz :) 31 haftaligim bu arada ve karnim cok sert