Gunaydin kızlar,
1 haftadir karnım aşağı indi.yani etrafimda ilk tepkiden anladim:)) bebeğim normalde mideme dogru hissederdim 1 haftadir karnim ve kasıklarimda hareketlerii.
Hareketleri de eskiye göre degisti sanki yani normalde saga sola gittigini hissederdim.simdi gerinme,el ayak hareketlerini,hickiriklarini falan hissediyorum.ama biraz daha sakin hissediyorumm.sizde de oyle mi olduu.
1 hafta sonra sonra komtrolum ama sona yaklastikca endiselerim, heyecanim arttii:))))