Havacianne Minnak_annesi34 yok kuzum ben hiç yemiyorum kızartma vs zaten sevmem çok çok nadir ekmek de yani yemem hatta öyle eve ekmek de almayız o yüzden şaşırdım,
seydaau 23 hafta bende 9 kilo almısım 12 haftalığa kadar az almıstım sonra bir anda aldım artık napayım saldım. Ama gören göstermiyorsun sadece göbekten almıssın diyor bilmiyorum
seydaau Nasıl 6 dan sonra yemeyin diyorsunuz. Ben hep açım valla napayım aç mı oturalım çocuğa bişey olur diye korkuyorum aç kalınca 😂
Liya20 Bende hep çok kilo alacağımı düşünüyordum ama hiç öyle olmadı Allahtan 36+6 olduk toplamda 4.5 kg aldım ☺