Canan-serayecrin35 Nedir bu hamilelerin sıcaktan çektiği ? bu yıl yaz bitmeyecek sanırım.. burası İzmir hala denize girenler var ..
Mesrab Canan-serayecrin35 Ah Aydında çok sıcak hele hamileler için durulacak gibi değil burda da hala denize giriyorlar ki bu sıcakta haksız sayılmazlar🤣
Syma-35 Canan-serayecrin35 Hakkari’ye gel canım 2 gün sonra İzmir’in sıcağını özlersin 😂 Ben can atıyorum burda İzne çıkalım da İzmir’e gideyim diye 😂
minikcasper Canan-serayecrin35 sakaryada aynı boğaldum daaa boğaldumm. Bu neduuuu 😣😣. Nemde çok burada 🤦
gulbahar0505 Mesrab bende aydında yaşıyorum ama sabahları donuyorum resmen kaç kat giyiniyorum ama öğlende sıcaktan bunalıyorum :D
Mesrab gulbahar0505 Aa öyle mi hemşehri buldum nerdensiniz😍evet sabahları serin şimdi ama öğlen yine sıcak Allah yardım etsin
NagihanAfra Bugün düzce 35 derece gösteriyo🥵sıcagıda hiç sevmem hamileyken hele hiç cekilmiyo allah günah yazmasın😑
Mesrab gulbahar0505 Bende efeler tellidededeyim😊galiba forumda hiç bu kadar sevinerek yorum yazmadım🤣🤣
gulbahar0505 Mesrab aa çok yakınız büyük bi ihtimal bende tellidede mezarlığının sahanın orada oturuyorum çok sevindim valla :)):)
Mesrab gulbahar0505 Şu an şoktayım bende mezarlığın ordaki kahvelerin sokağında oturuyorum😁yakınız on dakika mesafemiz var
gulbahar0505 Mesrab gerçekten çok mutlu oldum valla yakınımda olman mutlu etti beni birgün denk gelelim :D
Tuanazra Canan-serayecrin35 gunduz yanip gece donulan sehir ankara😁sonra hemen grip soguk alginligi. neyse ki benim son 2 gun. Allah yardimciniz olsun