Kızlar 38+1 im baskı nedeniyle iyice akıntılarım arttı yeşilimsi sarımsı akıntılar oldukça yoğun geliyor. Sürekli iç çamaşırı değişiyorum. Bugun sabahtan beri ince ince ağrım vardı. Sonra lavaboda peçeteye yeşilimsi akıntı içinde incecik pembe damar şeklinde leke vardı ama çok ince. Hâlâ inceden ağrılarım var şimdi akıntı tekrar geldi ve içinde yine damar gibi dikkatli bakınca görünen pembemsi uzun leke var kıl gibi. Sizce bu nişan mıdır. Dün randevuma gittim hiç bi sıkıntı yoktu nst dede sancı çıkmadı. Nişanı gelenler bana yardımcı olabilir mi ?