1hamis1bebis Merhaba guzel anneler, tsh yüksek çıktı, daha önce benim zaten tiroid kanseri geçmişim var. Sabah sabah canım öyle sıkıldı ki.. 5haftalık öğrendiğimizde bakıldı doktora ben hatirlattim simdi 16. Haftadayiz umarim gec kalmamisizdir cok endiseliyim :(
Nida_Y 1hamis1bebis benim de 2. Ayda genel kan tahlilinde yüksek çıkmıştı daha önce hiç sorunum olmamıştı ya da ben anlamamıştım. İlaç takviyesi ile düşürdük şimdi her ay takip ediyoruz canınızı sıkmayın zararın neresinden dönseniz kardır ❤️🙏🏻
1hamis1bebis Nida_Y normalde 0 larda olmasi gerekiyirordu bunu 2 ye kadar cikaralim demislerdi hamile olunca simdi 11.3 cikti ondan asiri panik yaptim :(
Nida_Y 1hamis1bebis valla benimde 7 çıkmıştı, şimdi 2lerde haftaya yine tahlilim var bakalım. Ama bende çok canımı sıkmıştım ilk dönemlerde düşünmeyin bunları allahın izniyle sapasağlam doğar bebeklerimiz 🥰
1hamis1bebis Nida_Y inşallah 🙏 peki 1 hafta sonra bir daha bakilacak ya 1 haftada bebege birsey olmaz dimi :( bunu kimse bilemez tabi ama yani su endisem beni benden aliyor