MeLy90 Gebeliği ilk öğrendiğimiz andan itibaren Zeynep Elmalı’ya devam ediyoruz. 35+2deyiz çok şükür. Bir durum olunca ya da sorunca açıklama yapıyor. Öyle fıkır- fıkır değil, çok konuşmaz . Tadında ve yerinde cevap veririyor konuşuyor. Soğuk bir duruşu var ama, hatta ilkten enerji alamadık acaba doktoru değiştirsek mi diye düşündük , tabi hafta ilerledikçe karşılıklı birbirimize alıştık. Ve şuanda çok iyiyiz. İnşallah Doğumu da kolayca atlatırız.