Tatlisannedilekk 40+1im kızlar oğlum kendiliğine gelmedi, yatışım yapıldı suni sancıyla doğumum başlatıldı şimdi, 1cm açıklığım varmış ama çok korkuyorum gerginim heyecanlıyım dua edin bana nolur sağsalim oğlumu kucağıma alayım🙏🏻
minikcasper Tatlisannedilekk ohh bi bebiş daha annesine bi aile daha bebişe kavuşuyo 💕 hayırlısıyla inşallah güzel geçsin doğumun sağlıkla gelsin yavrunuz 😍 korkmak normal ama çok kastırmayın kendiniz strese sokmayın bi an önce kavuşmak için ne deniliyosa ona uyun hemencik kavuşun 😻😻😻😻
Pinkyellow Tatlisannedilekk korkma bak bebişin geliyor kollarinaa🤩 rabbim kolayca dogurmayı nasip etsin canım Meryem Ana otu yaptınmi:)
Rvyda1710 Tatlisannedilekk alllahim ne güzel an ne güzel bebeğine kavuşma anın gelmiş rabbim sağlıkla kavuştursun sizi canım çok heyecan verici bir durum bı an kendimi hayal ettim 🤗
Tatlisannedilekk Pinkyellow amin inşallah cqnım sağolasın inşallah çabucak olur ilerler açılmam sancılara dayanabilirim🙏🏻 sancılarım başlamadı daha canım başlayınca benim adıma annem yapcak meryem ana otunu
Tatlisannedilekk Rvyda1710 amin canım şimdilik iyiyim ama sancılarım başlayınca nasıl olcam bilemiyorum, Allahım sanada göstersin bu günleri inşallah🤗
Tatlisannedilekk Pinkyellow içmesen de olur dediler canım, bakalım hayırlısı işe yarar inşallah duanın gücüyle
Tatlisannedilekk Civcivannesi- canım korkma hiç benim gözümü de çok korkutmuşlardı bide ağrı eşiğim çok düşük ama serum yarılandı sancılarım 120leri geçiyo ama ben hissetmiyorum açılmam 3cm oldu bakalım sonrası nasıl olcak iyi gidiyor şimdilik
Civcivannesi- Tatlisannedilekk ayy ne güzel masallah 🧿 umarım açılman da hızlı ilerler çok sevindim senin adına 🤗
Civcivannesi- Tatlisannedilekk bebişine kavusunca da mutlaka yaz olur mu ben burada heyecanla bekliyorum senin hikayeni 🤗
Tatlisannedilekk Civcivannesi- yavaştan hissetmeye başladım artık sancıları doğum yapınca haber veririm canım