Lamelif 35+5 haftalığız bugün nst vardı sancı çıkmadı ama hastaneden geldiğimden beri karnımda acı var ve bebek ne tarafa yatsam oraya toplanıp acıyor karnım 😓Bu normal mi ya ???
Domatesimm Lamelif 32 haftalığım aynı şey benim sen oluyor 😳😳 geceleri yatmak çok zor geliyor ne tarafa yatsam toplanıp orada Ağrı oluşuyor 😪
Tugbaguns Lamelif bende 37 deyim doktor vücut kendini normal doguma hazırlıyor ondan kasılıyor ama kasılma düzenli aralıklarla olmuyorsa sorun yok dedi herhangi bir su kan yada düzenli kasılma olursa hemen gel dedi normalmiş yani ama çok acıyor gerçektende
Esraakkan123 Bende 35+2 yim aynısı banada 1 haftadır oluyo sağa yatsam sağa toplanıyor sola yatsam sola canımı acıtıyor bide hafif bel ağrısı var yarın kontrolü var bakalım ne dicek doktor
Rums bende 29 haftaligim ayni durum 2 gundur bende de var. karnim agrimiyo ama acıyo icten bi acima sekklinde oluyo . endişeleniyorum normal mi diye. hatta uyuamıyorum geceleri. cok aşırı degil hafif ama o bile uyutmuyo insani.