Kuzlar 38+6 haftalık hamileyim bugün kontrolüm var nst çektirdim sıra bekliyorum şimdi sancim 40 a kadar çıkmış bu yüksek bir değer mi bilgisi olan var mı? Ilk bağlandığım da sol alt tarafimda çok şiddetli bir ağrı hissettim 2 3 dk sürdü sonra geçti sonra bir daha başladı ama tüm alt karnima yayıldı bu sefer. Alt karnım dediğim vajina hattının dibi. Hareketleri de 3 gündür hemen hemen 3 te 1 oranında azaldı. Bilgisi olan yazabilir mi sizce bu sancı doğumun yaklaştığının habercisi mi yoksa normal seviyede mi ?