Fatmadmrl93 Kizlar ben 18 haftalik hamileyim bebegim 202 gr. Normal mi sizce sizinkiler ne kadar oldu ilk hamileligim o yuzden merak ediyorum 😊
Assye Fatmadmrl93 bende 19+4 gittim 264 gram 22 cm dedi canım bence normall doktorda normal dediyse sorun yok ❤️
Asm21 Dün gittim kontrole 17+5’te 250 gr dedi. Doktorun normal dediyse ona güven, başkalarıyla karşılaştırmaya hiç gerek yok😊
EbruSevban Fatmadmrl93 en son 32.haftada gitmiştim 1950 gramdı yarın 36 haftalık oluyor randevumuz var bakalım kaç olmuş merakla bekliyorum 🙈 bence seninde gayet normal 20 haftada detayliya girdiğimde 365 gramdı 🙈
Edizinannesii Ozge_123 benimde bebeğinin gelişimi 3 hafta önde dedi doktor şeker yüklemesi yaptık ama sadece 1 değer pozitif çıktı şekerin yok sadece dikkat etmen lazım dedi suyuda normalmiş son haftalara doğru normale döner eğer dönmezse normal doğum zor dedi 🤦♀️ şuan 31+2 olduk