Ben geçen hafta olmuştum yaptırmadan önce çok korkuyorduk çünkü herkes çok ağrıdığını söylemişti hiçbir sıkıntı yaşamadım kolumu kaldırınca yada üzerine yatınca hassasiyet hafif sızlama olmuştu o kadar değilse aşı olduğumu Nike unutmuştum oda bir iki güne geçti zaten