Kızlar bu gün 20 hafta olduk minik kızımla 🌼 zaman aslında hızlı geçti ama suan bakınca daha yolun yarısındayım 🤷🏻♀️ Kızıma kavuşmayı çok istiyorum keşke zaman pırt diye geciverse. Bu haftaya kadar sıkıntılar yaşadım mide bulantıları kasık ağrıları vs bunlar gecti şükür ama hala mide problemim şişkinliğim devam ediyor. Şuana kadar troid yükseldi, plesanta previa mevcut, sağ böbreğimde şişme var kızım cünkü sağ tarafıma baskı yapıyomuş 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Tüm bu problemlerın dısında çok iyim ve cok mutluyum. Anne olmak çok güzel bir duygu bunu şimdiden hissetmek daha güzel❤️ Allah bebeklerimizi sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah✨✨
Bu arada benim fıstığım 22 cm 264 gram olmus ve 4 gündür ara ara hareketler hisseidyorum karnımda tık tık vurmalar hafiften 🌼
sizde durumlar nası güzel annelerim🌸