Deletedmom416 Siz bilirsiniz içiniz nasıl rahat edecekse öyle yapın ama ben 20 yıldır sedef hastasıyım.Gitmediğim prof. kalmadı.Kremler kortizon içeriyor,gebelikte kullanılan sadece excipial var su bazlı,yatıştırıyor kaşıntıyı almasına yardımcı olur.