Bicik 38 haftaligim. Nezle olmussum yine😕 burnum akiyor ve bogazimda surekli balgam oluyor yatamadim. Aklima gelen tek sey ihlamur oldu.. sizce iciliyormu?
halitefe Bicik canım günde bir büyük fincanı aşmadan iç kan cıvıltıcı özelliği var çünkü bunsebeple fazlası tavsiye edilmiyor
Sirinanne Bicik canım 38. Haftada artık ıhlamur içebilirsin. İlk 3 ay hepsinden uzak durmak önemli ama şu an sana iyi gelir dinlendirir. Maksimum 1 bardak içmekte sakınca yok ben doktoruma sormuştum sonbahara girerken.
Mervetekmn Bicik içilebilir doktorum bana içebilirsin sorun olmaz dedi ama tabiki doktoruna sor bunu daha yararlı olur
bburcu Bicik içilir ıhlamur ☺️ Biri düşer demiş ama haftanı görmemiş herhalde doğuma yaklaşmışsın zaten 😅 zencefil bal limon sıcak suda yapabilirsin
Ozge_123 Bicik o bende de var canım sen normal mi yapacaksın doğum bende 3 gundur ballı limonlu ıhlamur içiyorum her gun 2 bardak
Eda3545 Bicik zencefil ve balli sıcak su yaptım doktorum söyledi bnde 37 gibi hastalanmistim bitanede ilaç yazdı çok iyi geldi