Gebelik öyle birşey ki kişilerde bir problem yoksa ve o durumu tamamen aklından çıkarmışsan acaba bu ay olacak mı olmayacak mı gibisinden . Ben bu gebeliğimden önce ovulasyon testleri yok erken gebelik testleri bir sürü gereksiz para verdim bu testlere olacağı varsa oluyor . Hiç ummadığım bir zamanda beklemediğim bir anda mensim 1 gün geçince en ucuz idrar testinde görmüştüm . Mens bittikten sonra program var hangi günler şans daha fazla diye . Ben o günler gösterdikten sonra 2 günde 1 yaptım . Şansın düşük gösterdiği zaman da bir iki defa deniyordum olaki geç yumurtlama olursa diye . Bir canlı bir sperm içerde 3-4 gün kalabiliyor artık ona göre nasip kısmet bu işler.