gulbahar0505 kızlar ikili test yaptırmıştım e nabıza baktığımda sonuçlarda Serbest B-HCG (İkili Tarama) 39,15 PAPP-A (İkili Tarama) 1,6 acaba ne anlama geliyor bilenleriniz varmı aranızda
Nida_Y gulbahar0505 grafik görmeden doktor bile yorumlamıyor maalesef . Her hastane sonucu farklı oranla veriyor önemli olan grafik
gulbahar0505 Nida_Y peki grafiği e nabızdan görebiliyor muyuz yoksa sadece doktor mu görüyor onu nerden bulabilirim
gulbahar0505 Nida_Y peki sonuçlar çıktı diye gözüktüğünde o grafikte çıkmış oluyor mu bi bilginiz varmı
Meltemli gulbahar0505 grafik çıkmıştır ama onu yaptırdığınız hastane veriyor yani hastaneye gidip grafiği alıp doktor a yorumlatmaniz lazım
Aysen1996 gulbahar0505 eğer hastanenizin sonuç sistemi varsa ayrıca bakabileceğiniz ordan görülebiliyor rapor da , ben de devletten yaptırdım dra gitmeden sonucumu görmüştüm kendim , 3 gün sonra diyorlar genelde sonuç için size buşey demediler mi?
gulbahar0505 Aysen1996 15 gün sonra demişlerdi bugün 8 gün oldu sonuçlar çıkmış olarak gözüküyor e nabızda hastanenin sisteminden giremedim bozuk galiba