Nida_Y Herkese günaydın, benim merak ettiğim bir şey var. Bu kullandığımız gebelik programlarında tahmini bir doğum tarihi veriyorlar mesela benimki 24 şubat. Acaba yaklaşık olarak tutuyor mu bu tahminler ?
MystryYYy Nida_Y tutmaz canim tutanda var elbet ama o tahmini dogum tarihi tam 40 hafta doluncaki tarih. Yani bebekler genelde ya erken yada bir kac gun gec gelebiliyor 🙂
Duru999 Nida_Y merhaba ya gec gele bilir ya erken. Uygulamada yazmisdi bi keresinde yalniz %5 falan cocuklar gune gun dogar. Allahin izniyle hepsi vakti zamaninda saglikli olarak gelsinler amin🥰 uygulamayla ultrason gune gune tutuyor. Bakalim bebis ne zaman gelir😄
Nida_Y Ef24 bende öyle düşündüm. Birebir aynı gün olması zor da haftası tutuyor mudur diye merak ettim
Nida_Y Duru999 amin aminnn, bir haftayla burcu değişiyor 😅 zamanında doğarsa balık, bir hafta sonra doğarsa kova olacak oğlum. Bende kovayım ama erkekte kova da pek zor bilirim 😅
Duru999 Nida_Y bende kovayim😄 evet erkek kovalar biraz farkli😄 saglikli gelsin yapacak bisey yok😃 ben 2ci cocugu hesap yapicam galiba🤣
Gulsen4224 Nida_Y normal doğum da tutuyor benim hep ultrasonla aynı gittim doktor gün verdi 14 Şubat diye öylede oldu şimdi 24 nisan sma bakalım tutacakmı aynı gidiyoruz hesabımla