Nrsnaozdn Kızlar 37+4 hamileyim 4 cm açıklık olduğunu söyledi doktor ve nst de sancı çıkıyor ama ben bir şey hissetmiyorum sizce ne zamana doğum olur suni sancı felan verirler mi
06busraa Nrsnaozdn duruma göre doktor degerlendırır güzel bisey 4cm olmussun zaten gerisi kolay ilk 5cm zor sonra hizlanıyo doğum rahım yumuşak olduğu ıcın rabbım bir avazda kurtarsin canım dua et bizlerede 🌸