Geçen hafta doğum yaptım 40+0 dım. Acile gittim kanamam var diye,bir santim açıklık var dediler yatışım yapıldı yavaş yavaş sancılarım başladı bir gün sonra normal doğum yaptım. Ama kanamam dediğin gibi adet kanaması gibiydi ve kötü bişey demediler doğuma kadar da sürdü kanamam hatta.Bence korkup telaş yapma ama doktora git doğumun başlıyor o kanama da silinme dedikleri bir şey sanırım.