Cansucasalin Genellikle sleepy öneriyorlar doğal olduğundan dolayı tabi tercih meselesi ama ben olsaydım prima tercih ederdim primanın molfıxe göre emiciligi çok daha fazla imiş
Serrax Kızımda en kalitelisi diye prima aldım ama resmen sızdırdı. Gerçekten hiç memnun kalmadım. Sonra canbebe ve daha sonra hep molfixle devam ettim. Molfixten çok memnundum
Ayseonayli4554 Serrax bence tercihimi ondan yana kullanıcam galiba ablamda iki çocuğuna hep onu kullandı bebeğimin cildine göre fark yaratabilir belki ama ilk şansımı onunla denemek istiyorum
Bsraydin Prima da cok yogun bi parfüm kokusu var…abartildigiini düşünüyorum ürünün…yerli markalar her zaman tercihim