Lütfen dua edin bebeğim dogdu bugün hic hareket etmedi hastaneye geldiğimde sadece kalp atışı vardı hareket ve solunum yoktu acil olarak sezeryanla alındım normali bekleyecek zamanımız yok dediler bebeğimi 5 saniye görebildim ağladı sesini duydum solunum cihazına bağlıymış lütfen dua edin Allah onu bana bağışlasın bu arada 36 hafta 4 günlük olması gerekirken gelişiminin 33 hafta da olduğunu ve suyunun fazla olduğunu öğrendim:( 1745 gram doğdu