Bu günlerde olup yada 12.haftaya geçmiş olanlar aranızda belirtileri kesilen (benim mide bulantım kasık ağrım gögüs ağrısı ve sancısı vardı) varmı? Gögüslerim acımıyo artık yumuşadı ve eskisi gibi küçük belirtilerim kayboldu. Herşey yolundamıdır? Kontrolüme daha var ama istemsiz olarak tedirginim bende