Canım bende aynı hastaneye gidiyorum genel anlamda hastaneden ve doktorlarından çok memnunum ben Yıldız Altan aydın var ona gidiyorum Saadet hanım da çok çok iyi bir doktor Öyle iyi bir doktor ki bazen randevu bulunmuyor ☺️☺️gönül rahatlığı ile tercih edebilirsin..🌸