Nusyaa ben kliniğe gittim doktorum bir hastane ile anlaşmalıydı iğneler 800 küsür filan tutuyordu doktorumuz da hastanede bir doktora yönlendirdi giriş yaptırıp gittik kendileri halletti biliyorlar prosedürü zaten, özele gidiyorsanız cocugunuz da yoksa doktorunuza acık acık söyleyin iğneler cok tutuyor rapor cıkartır mısınız deyin daha uygun fiyata alırsınız öylelikle