sedasuzan Zynp96 bende burdayım ama biz daha 34 haftalık olduk sanki arada ufak adet sancısı gibi sancılar var abartılacak derecede değil çok şükür ama yinede korkutuyo beni sizde durum ne
Ahsend49 Bende 36 dayım şuan 2 hafta olacak bende geceleri uyuyamıyom normal mi acaba 😂 sen ben uyuyamıyoz varmı başka uyuyamıyann😂🤦🏼♀️ 4,5 5 i buluyor uyumam
Zynp96 Ahsend49 Bende ayni durumdayım sabah 4.5 5 den aşağı uyuyamıyorum gunduz de maalesef 3 gibi uyanıyorum dinleyemiyorum da haliyle ne zaman dogacak cok merak ediyorum😀
Zynp96 sedasuzan bende yaklaşık 1 haftadır bel kasik agrisi var 4 gun önce kanama ile hastaneye yattim 1 gece kadar sonra cok az olduğu için kesildi kanama ilk nts ler ağrılı cikincs bir gece kaldik sonra sabah agri olmayınca taburcu oldum ama ne zaman gelecek bilmiyorum
DilanG Ben de 37. Haftadayim gece uykusunu unuttum diyebilirim gündüz uyuyorum onun yerine ama yorgun oluyorum gece uykusu bambaskaymis☺️
Esraaelisa1 Birde biz ne yaparsak bebekler doğunca öyle yapıyormuş gerçekten öylemi acaba uyku düzeni yediğimiz yemediğimiz yemekler falan duş çok alırsak duşu falan seviyormuş 🤔
Dtufann 36+4 den selamlar kızlar 2 haftadır bende de yok gece uykusu sabah da çok geç kalkmıyorum ama gündüz kendimi bi yerlerde sızmış buluyorum 😂 😂
ElvinAlaz Zynp96 aynı şekilde tuvaletede kalkıyorum gece birkaç kere hareketli olursa bekliyorjm sonra uuyku kaçıyor sonra yemek kahvaltılık yiyorum