Sultan_Kocyigit03 bu yüzden karnınızın büyüdüğünü hissettiğiniz an çatlak kremi kullanmanızı önerir uzmanlar (hatta 4. Aydan itibaren önerirler) bunu asla ihmal etmemeliydiniz, etmemelisiniz..
Normal bir krem işe yarar mı yarayadabilir ama ben zannetmiyorum. Bunun için evinizde doğal çözüm için -eğer varsa- hindistan cevizi yağı, aloe Vera, zeytinyağı kullanabilirsin.
Zeytinyağı öneririm ama tüy yapabiliyor maalesef o yüzden Hindistan cevizi yağı öneririm hem rahatlatma özelliği var ve ufak masaj halinde uygulayabilirsin.
Aktarlarda çok pahalı olmayacak bi fiyatta satılıyor.