glsahbaydemir Buyrenk kızımın ismi Asya Mira 😍 ikinciyi bekliyorum nasipse onu da Alya Mina düşünüyorum 🙂 onların haricinde hoşuma gidenler, Dolunay, Defne Lina, Öykü, Ada, Lara 🤗
Buyrenk İsim konusu çok önemli arkadaşlar anlamı güzel olan isimler koyalım çocuklarımıza ahirette evlatlar anne babadan neden güzel isim koymadınız diye hesap sorabilecek ve şunuda söliyim peygamber efendimizin akrabalarının isimlerinden olanlar cennete herkesten 500 sene evvel girecek🥰😍