Kızlar tokluk şekerim bazen 200ü buluyo bazen geciyo bile 1 saatlik ölçümlerde.2 saatte daha sonra düşüyo ama ilk saat boyle. Açlık normal cikiyo.sadece yoklukta sıkıntı var. Diyet yapınca düşüyo ama tam olarak yapamıyorum nefsime hakim olamıyorum. 28+4 haftaligiz. Doktor bebekte bir sıkıntı yok diyo. Allah korusun böyle olup sonunda bir sıkıntı yaşar mıyım varmı şekeri olan.