Ben daha önce kullanmadım
almayı da düşünmüyorum şimdilik
kardeşim avent göğüs kalkanı vericek
umarım yeterli olur.
yara olmaması için önlem olarak 36.haftada göğüs masajına başlayın
yağ sürün nemlendirin
inş yara olmaz
Doğumdan sonra da en iyi gelen şeyin anne sütü olduğu söyleniyor
her emzirmeden sonra kendi sütünüzle silin göğüs ucunu ve asla kurutmayın
gerekirse açıkta bırakın
yada bir göğüs kalkanı
oda yoksa lahana yaprağı koyanları duydum
hatta nemli tutmak için sitreç film koyanları da duydum