İnşallah modaratörler kâle alır bu postu ve üzerinde acilll çalışılır.
Malum geceleri de kurcalıyoruz happymom’u ve benim eşim ekran ışığım son ayar kısık da olsa kapat şunu diyor kızıyor 😫 siyah tema da gelse ekran siyah olsa geceleri kullanırken hicccc problem olmaz lütfen uğraşılsin🙏🙏