Kızlar iyi akşamlar 27+4 olduk 2.3 gündür bebek hareketleri bazn göbegmn üstünde oluyo ama çoğunlukla aşşa da geziyo ve baski yapiyo sanki bazen gezerken sanki karnimın icnde bisy sıkışmış hissi oluyo kasilmami kasiliyo bebek acaba ilk gebeliğim oldgu icn anlamiyorum da nedir ne değildir internetten baktm aşşa baski erken doğum belirtisi yaziyo ama kanama falnda erken dogm belirtisi diyo bnde kanama yok bazen ayaktayken bile bebegi hissediyorum kasiklarmda normlde yatmadgm surece ayaktayken hissetmiyodum 1 saat once faln mutfakta çay koyuyodum ayaktaydm yani tekme atti galiba afedrsnz sanki vajinama igne batirmislr gbi bi aci hissettim.
Teçrübeli olan anneler varmi bilen veya bnle haftasi ayni olup ayni seyleri yaşayan?