Sibelozdemir06 Ben ilk doğumumu genel anestezi oldum canım ameliyathaneden çıkarken ağrıları hissetmeye başlıyorsun gözünü açmadan konuşabiliyorsun odaya geldikten yarım saat sonra gözlerimi açabilmiştim ama bütün acıları hissettim bebeği de ben odaya geldikten 5 10 dk sonra getirmişlerdi herkes seviyordu ben hariç 😊