Güzel annişler,tatlı hamişler kız ve erkek için isim önerisi yapar mısınız bana acaba ? 🤰🏼
Hira kızım olacak ikra ebrar koyacağız inslh❤
Hira merhabalar 🤗oglum olursa adini alaz kizim olursada alya ismini koymak istiyorum 🤗
Hira oğlum olacak ve adı Güneş 🌞
Hira Benim kızım olucak nasipse ismi de Elis olucak 😍
Benim oğluşum olucak nasipse 👼🏻🙏🏻 Huzeyfe Yaman düşünüyoruz😍
Prensm inşAllah 🙂 sağlıklı günlerle büyüsün inşallah
Benimde kızımın adıı RÜYA olacak inşallah ❤
Vldn benim kızımın adıda Rüya olacak 😄
Vldn yaa çok güzel isim😘
Oğlum olacak . Osman Mete ismi konulacak.. kızım olsaydı da adı hazırdı o da Sena Rahil ...
Sevgib maşallah sağlıklı günlere inşAllah 🙂
Oğlum olucak Tuğra 💙
Elfgny hayırlı olsun 🙂
Hlygrs çok güzel çok beğenerek karar verdk bu isme inş adıyla yaşarlar bebişler ❤
Vldn bizde cnm inşallah bu mübarek günde bütün dualarımız kabul olsun
Oglusum oluyor ismide Oğuz Kaan olcak 😊
YavuzunSelini hayırlı olsun 🙂
Seda42 inşAllahhhh 🙂)
Oğlum olcak inşalalh Ömer Asaf kızımız olsaydıda hazırdı Elif Asel 🙏🏻😘👼🏻🤰🏻
Akgumus19 maşAllah çok güzel inşallah sağlıklı günlerle kalın.. 🙂
Hira Cok tsk ederim 🙂
[bilinmeyen] ay hadi inşAllah çok güzeller 🙂
ozdenarda meraba 💝 Yaa süper isimler