Bugün sabahtan kontrolüm vardı kontrolüme gittigim de hiçbir sorunum yoktu öğleden sonra sonuç için geleceksen doğum için geldim eve gidince kasılma ve ağrılarım çoklaşmaya başladı birde buna kusma eklendi 32. Haftamda açılmam olmuştu ve erken doğum riskim vardı ama ne yalan söyleyeyim bu kadar erken beklemiyorduk 😂 çok şükür sağlıklı bal gibi bir oğlum oldu