Kızlar yolun sonu gözüktü ama ben çok fenayım doğsun istiyorum artık üstelik ikinci hamileliğim olmasına rağmen. Devamlı kramplar uyuyamama çocugun hareketleri canımı acıtmaya başladı ve devamlı tuvalete koşma 🤦🏼♀️ Bazende hareketlerini çok aşağıda hissediyorum öyle bir baskı yapıyorki oğlum her an çıkacakmış gibi. Kızımı 38+4 te doğurmuştum normal doğumla şuan 2.5 yaşında . Sizde durumlar nasıl?