Akg Lütfen herkes yazabilir mi. Yalancı sancılarınız başladıktan sonra kaç gün sonra doğum yaptınız acaba
RabiaMG Akg hemen hemen 1 hafta 10 gun sonra dogum yaptim. Geceleri oluyordu yalanci sanci uykudan uyaniyordum.
TugceTok06 Akg 37+2 deyiz paşamızla vee 5-6 günden beri yalancı sancı çekiyorum miniğim erkenci olmak istiyo galiba.
Akg Benimde 38 oldu ama sabaha kadar ara ara sancı çektim ve şuan hala dewam diyor 38 +6 ya sezeryan randevusu vermişti sizce o zamana çıkar mıyım? Hiç öyle bi hissiyatım yok ama bebeğim kız bu arada erken gelir derler ya çok tedirgin oldum
RabiaMG Akg hayir benim adet sancisi gibiydi. Uykumdan uyaniyordum sanki adet olcakmsim gibi sanci oluyordu ama gece 3 4 kez uyandigimi biliyorum. En son 6 bucuk gibi uyandim adet sancim vardi wc girdim sonra yataga yattim suyum geldi.
RabiaMG Akg 39+3 de dogum yaptim. Gunduzleri cok nadir belime sanci girdi son ayimda. Ama doguma 1 hafta 10 gun kala hep geceleri adet sancim oluyordu 3 4 kez uyaniyordum bi cogunda hafif adet agrisi oluyordu😊
RabiaMG acemiii herkesin degisiyor bence. Benim yalanci sancilarim bazen ani belden sanci giriyordu o cok nadir oldu. Daha cok doguma yakin geceleri hafif adet agrim oldu. Doguma gittigim gun sabah 6 bucuktada oyle hafif adet sancim vardi yataga yattim suyum geldi.
RabiaMG acemiii adet agrisida kasiklarimda oluyor benim o sekilde oldu. Ama dogum sancisi sadece kasigimda degildi
Akg TugceTok06 biz 38 olduk bu gece sabaha kadar çektim sancı ama sizin 5-6 gündür varsa dediklerine göre bir haftaya doğum olabilir en geç
Guluc TugceTok06 benimkide oğlan doktor 1 hafta önde demişti 38*2 olduk 37 den beri yalancı kasılmalar var inş gelir artık yok erkek bebek 10 gün bekletir diyorlar falan falan sinirlerim bozuluyor ne alaka kız erkek onuda anlamadım benim bildiğim erken döllenen erkek bilimsel olarak
Akg RabiaMG aynen adet sancısı oluyor zaten tam dediğin gibi çok hafif. Bu gece başladı. Çatı muayenesi oldum dün ondan sanırım inşalllah doğumu hızlandırmaz
RabiaMG Akg kac haftaliksin. Cati muayenesinden de olabilir. Kimisinde son zamanlari geceleri oyle sanci oluyormus. Kimisi doguma kadar hic sanci cekmiyormus. Dogumda kisiye ozel yani. 😊