yeditepe 38+6 dayım bugün Meryem ana otu koydum suya. Suyu içmek gerekıyor mu ? Bilgisi olan yazarsa sevınırım.
B1e2y3z4a yeditepe meryem ana otunu sancın geldiği zaman suya koyup dualarını okuduktan sonra az miktar o sudan içmelisin cnm
Iremfirat yeditepe açılma en az 2-3 cm oldugunda koyulmalı, rahim onunla beraber açılıyor, o sırada duaları okunmalı doğumdan sonra da sudan çıkartılmalı ki rahim onunla beraber kolayca kapansın. İçilmesine gerek yoktur 🙏🏾
Ebrarela_1963 B1e2y3z4a nette 30 lira tanesi şaşırmışlar gerçekten 😑 ama aktardan 2.5 liraya alabilir