Ozlem0635 Kızlar 39+3 deyim ne sancı ne farklı bişey hissediyorum. Birde size sormak istediğim özel hastanede doğum in kimleri alıyolar yanımızda
Elvanay Ozlem0635 cumartesi doğumum olacak doğum esnasında kimse alınmıyor sadece doğum olduktan sonra 1tane refakatçi aliniyormus