Dnd_92 Haftadayim ve karnimda felaket agrilar var. Şöyle kramp gibi. Benim gibi olanlar varmi acaba 😔😔
Zuzu3321 Dnd_92 ayyy benmn ya valla bi an düşcek diye korkuyorummm biz 7 haftaligiz ama 6 dan beri boyle
Esraguler Benim suan 66 bazen vuruyor kasık agrım ama bel agrısı canımı cok sıkıyo cok dikkat edin kızlar ya bebek büyüyor olabilir ama kanama filan geldiginde doktorunuza gidin ben 62 de hem keseyi hemde kalp atısını duydum sizin suan kalp atısı duyuldu mu 🥰