Miniktortillalar doktorunun dediğini yap, o daha iyi bilir o dediyse bir bildiği vardır.
Sonuçta sen ikiz taşıyorsun ve ayrı ayrı iki tane folik asit olması çok normal senin ihtiyacın tek gebelere göre daha fazla.
kafan karışmasın ve doktorunun dediklerini uygula🌸