Ben hormonsuz taktırdım 40 im cıkınca adet olmuştum yeni bıtmıstı beklemek istemedim 10 gun esinle ılıskıye girme kanda gebelik yoksa takarız dediler ve taktılar hafif agrı oluyor ilk gunler bide lekelenme oluyor adet donemlerınde agır taşımaman lazım kaymaması İcin cok agır yanı ben her isimi yapıyordum zaten takan hemsıreler söylüyor sana