Ozgebyr Merhabalar 37 haftalık hamileyim yalancı sancı ağrı ne bileyim hiç bişeyim yok sadece bazen kasılma oluyor sertleşiyor o kadar normal mi bu ya kendi sancim gelmeyecek mi yoksa suni sancidan korkuyorum🤔🤔
Hackgz Ozgebyr sanırım aynıyız 37+2 yalancı 1 sancı bile hissetmedim henüz hiç doğuracakmışım gibi gelmiyor karnımda hayli aşağı indi halbuki 🤷🏻♀️