Meriwa Derya1233 40+6 da normal doğum yaptım devlet hastanesinde ve hiç çatı muaynsi olmadım doğuma kadar korkulcak da hiç bişey yok cnm saniyelik bişey kendini kasarsan acır
Mevakusunannesi Hiç endişeetmeyin 38 deyim bu akşam oldum hiç kasmadım hiç de acımadı açıkçası söylenilene cok kulak aşmayıp psikolojik olarak hazırlanmaniz lazım N8M2702 Derya1233
Zynp96 Haftada oluyor ama gerçekten çok zor geçmişti benim kisa suruyor cok uzun değil haliyle biraz aciyor ama kişiden kişiye değişebilir tabi ben csti muayenesi diyince bir kotu oluyorum 38.
Mevakusunannesi Kizlar çatıdan sonra kanaması olan oldu mu benden bi leke gelmiş dün muayene olmuştum Zynp96
N8M2702 Haftaya olucam canım bend 37 haftalık oluyorum tam, bende de bi endişe var açıkçası umarım çok acılı olupta doğum icin dahada korkutmaZ
Bsraydin Kendini kasip kapamazsan agri olmaz…derii nefes alın ve kaslarinizi sıkmayın..abartilck bisey degil
MahurunAnnesi 34 te basladim sancim var diye baktı ilk korkmustum ama kasmadim doktor nefes al sıkma dedi kendini oyle korkulcak.bisey değilmiş ne kadar sıkarsan kendini acı eşiği artar