21+5im artık hareketlerini daha güçlü hissediyorum çoğu seyini aldım gibi aceleci ben😁Bu aralar inanılmaz mutsuz,gergin ve duygusalim.Bu modda olmama da ayrı üzülüyorum aglayinca çünkü yavrum hiç hareket etmiyor ben sakinlesnce devam ediyor hareketlerine inşallah hayırlarla,saglikla kucağımıza alirz bebisleri🤲