Hepinize çok teşekkür ediyorum ☺️ Açılma 4 cm olmuş normalde 2 cm di. Bugün 10 km yürümüştüm ve ananas yiyip, 1 bardak adaçayı içtikten sonra suya Meryem ana otu koyduk sonuç doğum başladı ☺️ Cumartesi düzenli sancılarım vardı nişan gelmişti, pazar düzensiz olmaya başlamıştı hatta tüm sancım kesilmişti moralim bozulmuştu ama pes etmedim. Sancılarımda çıkıyor yatışım yapıldı. Ne söyleyeceğimi bilemiyorum aslında 🤷🏻♀️Allahım bu heyecanı sizlere de yaşatsın inşallah aslında ne hissettiğimi bilmiyorum duygu durumu yok oluyor galiba herkes birşeyler yapıyor koşuşturuyor ama ben farklı bir alemdeyim gibi 😁 hayalini bile kuramıyorum saatler sonra kucağıma alacak olmanın 💕