Kubraoomer
Kubraoomer canım gittiğinde muhtemel kalp atışını dinlemek isteyecekler, çok eski bir cihazla dinliyorlar daha doğrusu dinlemeye çalışıyorlar. Bemi arayıp ilk çağardıklarında 17 haftalıktım gittim ve o epeski makine ile kalp atışı dinledi (sözde) ve bana bebeğin kalbi atmıyor dedi oan dünyayı başıma yıktı nasıl çıktım nasıl doktoruma gittim bilmiyorum. Oysaki gayet sağlıklıydı cihaz çok eski olduğu için çok sağlıklı bir sonuç alamıyorlar eğer öyle birşey olursa sakin panik olma. Birde 27 haftalıkken gittim bu defasa bebeğin kalp atışları çok ritimsiz bir sorun var dedi yine çıktım kendi doktoruma gittim yine birşey yoktu. O yüzden sakin ol ve sakın aldırış etme dediğim gibi çok eski cihazlar kullanıyorlar